Sunday, December 11, 2011

ねこのて ゲリラライブ @国ふぇす- 滋賀

昨日、碧水ホールってとこの国ふぇすというイベントで演奏する事になりました。1時と3時に演奏しました。
Yesterday, the music team gave a live performance at the Koku International Festival in Shiga at both 1pm and 3pm.

XJAPANからスピッツまでギター一本とVOCAL3人でやりました。
We sang all sorts of songs ranging from X-JAPAN to Spitz- three vocalists to the accompaniment of one guitar.



最高に楽しいライヴになりました!
We had an absolutely fabulous time!

野外だったんで弦が凍てついてましたが、なんとかやりきりました(^.^)b(笑)
またまた最高の仲間が増えて嬉しい限りです!
We performed outdoors, so the strings on the guitar were icy cold but somehow, with little preparation and lots of heart, we made it through making great new friends along the way.

No comments:

Post a Comment